Twoja przeglądarka jest przestarzała! Najnowszą wersje możesz pobrać tu

Eksperci wyróżnili nasze wyroby

GROMULSKI Piekarnia Cukiernia to  jeden z laureatów IX audytu Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Wysokie noty od ekspertów, a co za tym idzie - certyfikat programu, otrzymały trzy wyroby z asortymentu tej firmy.

W Ogólnopolskim Programie Promocyjnym „Doceń polskie” może wziąć udział każdy producent żywności, którego wyroby posiadają tzw. polski akcent. Oznacza to, że muszą być produkowane w naszym kraju, wytwarzane wg tradycyjnej receptury lub przy użyciu rodzimych surowców. 

Godłem promocyjnym wyróżnia się jednak tylko te artykuły, którym Loża Ekspertów podczas audytów certyfikacyjnych przyzna wysokie oceny. Pięcioosobowe grono ocenia smak i wygląd produktu, punkty nadawane są także za stosunek jakości produktu spożywczego do jego ceny. Każdy z pięcioosobowego grona specjalistów ma do dyspozycji dziesięciostopniową skalę ocen. Wyrób, który zyska maksymalną liczbę punktów, poza godłem programu „Doceń polskie”, otrzymuje ponadto tytuł TOP PRODUKT

10 lipca, w trakcie IX audytu, certyfikaty „Doceń polskie” zdobyły trzy wyroby Piekarni Cukierni GROMULSKI - Chleb królewski, Chleb staropolski i Chleb farmerski (dwa ostatnie zdobyły od ekspertów maksymalną liczbę punktów, dzięki czemu zostały wyróżnione także tytułami TOP PRODUKT). 
Prestiż wiążący się ze zdobyciem tych wyróżnień jest tym większy, iż patronat honorowy nad programem promocyjnym „Doceń polskie” sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Działania resortu dotyczące opisywanego przedsięwzięcia nie ograniczają się jednak wyłącznie do patronatu. W Loży Ekspertów zasiada bowiem przedstawiciel ministerstwa, który (podobnie jak pozostali specjaliści) ocenia wyroby. Poza nim, jury tworzą także doświadczeni kucharze oraz osoby zawodowo zajmujące się technologią żywienia. Przewodniczącym składu eksperckiego jest Mirek Drewniak, członek Fundacji Klubu Szefów Kuchni, autor popularnych przewodników kulinarnych.

"Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości naszych wypieków, udział w certyfikacji umożliwia nam jednak otrzymanie informacji zwrotnej od niezależnego grona. Audyt to nie tylko sposób „sprawdzenia się”, ale i nowe, ciekawe doświadczenie"

- mówiła jeszcze przed certyfikacją Ewelina Gromulska.

Piekarnia Cukiernia GROMULSKI jest obecna na naszym rynku od 17 lat. Firma oferuje bardzo szeroki wybór produktów, ich gama jest stale poszerzana. W asortymencie producenta znajdziemy chleby (m.in. mieszane, razowe, gruboziarniste, żytnie),  pieczywo tostowe oraz bułki - wyborowe, z pełnych ziaren, maślane. Co, więcej, przygotowano także ciekawe propozycje dla miłośników gotowych przekąsek i kanapek.

Choć sercem działalności firmy jest piekarnictwo, GROMULSKI oferuje także ciasta, torty oraz pieczywo na uroczystości i imprezy okolicznościowe. 

Pozytywny wynik IX audytu to kolejne potwierdzenie wysokiej jakości produktów oferowanych przez firmę GROMULSKI. Posiadanie tego wyróżnienia pozwala przedsiębiorstwu z Mińska Mazowieckiego wyróżnić się na tle konkurencji i daje mu dodatkowe możliwości promocyjne. 

Dla konsumentów to z kolei wskazówka pomocna przy robieniu zakupów i dowód, że produkt został sprawdzony przez specjalistów i warto zwrócić na niego uwagę.

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.blog.docenpolskie.pl

Celem programu „Doceń polskie”  jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmuje się piątka specjalistów zawodowo związana z żywnością i technologią żywienia, która tworzy Lożę Ekspertów. Zasiada w niej m.in. reprezentant Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni.
Twórca programu „Doceń polskie” jest  także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego projektu skierowanego do blogerów kulinarnych. Celem przedsięwzięcia jest propagowanie wspólnego gotowania wśród pasjonatów kuchni, którzy swoją wiedzą i przepisami dzielą się w Internecie. Dzięki ogólnopolskiemu konkursowi, warsztatom i pokazom kulinarnym, blogerzy mają okazję do spotkań, poznawania nowych miejsc i produktów, wymiany doświadczeń, nauki oraz dobrej zabawy.